De hoofdrol in jouw persoonlijke aftermovie

Wat is een Persoonlijke Aftermovie?
Festivals en events streven naar het creëren van een unieke ervaring. Een persoonlijke aftermovie is een perfecte manier om bezoekers iets extra’s te geven. Want waarom enkel een universele aftermovie aanbieden wanneer deze ook toegespitst kan worden op elke unieke bezoeker? Bij een personal aftervideo vermengen we content van het event met persoonlijke content. Hierdoor creëren we een unieke persoonlijke aftermovie die bezoekers het festival of event laat herbeleven!

Waarom een Persoonlijke Aftermovie?
Naast het creëren van een unieke ervaring zorgt een persoonlijke aftervideo voor engagement en verbondenheid. Door persoonlijke elementen toe te voegen wordt een video niet alleen vaker geopend en afgekeken, maar ook aanzienlijk vaker gedeeld met anderen (gemiddeld 5 keer per video).

Hoe werkt het?
Naast persoonlijke data vullen we de video met beeldmateriaal van het event of festival. Dit beeld materiaal kan worden aangeleverd of we filmen het zelf op elke gewenste locatie. Hierdoor zorgen we voor een mooie impressie en beleving in de video die jouw bezoekers gaan ontvangen. De persoonlijke data die verwerkt wordt in de video kan op verschillende manieren worden verzameld. 

 

De persoonlijke data kan vanuit verschillende bronnen komen

Zelf uploaden

Een upload van foto's en video's door bezoekers, via mobiele website of applicatie

Bestaande data

Bestaande persoonsgegevens van ticketverkoop of registraties op het event

Op locatie

Camera's op locatie, via fotopunten, fotobooth of externe opnames

Coca Cola

In samenwerking met merkactivatie-bureau Chase verzorgden we een unieke experience voor Coca-Cola tijdens festivals. Door middel van levensgrote interactieve Coca-Cola flessen combineerde we diverse merkactivaties in één: registratie, sampling, foto's, video's en data capture. Door middel van RFID bandjes konden bezoekers de levensgrote Coca-Cola flessen activeren. Vervolgens werden er verschillende foto's en video's gemaakt die bezoekers de volgende dag ontvingen in de vorm van een perosnal aftermovie. Deze video is speciaal voor Instagram ontwikkeld en was goed voor tienduizenden personal after video's.

Jupiler & Dancetour

De groei van het aantal festivals is de laatste jaren enorm gestegen. Daardoor is het van belang om interactie met de bezoekers te verbeteren om zo meer beleving te creëren. We ontwikkelden een interactief camerasysteem voor alle Dancetour festivals. met dit systeem kregen de bezoekers van het VIP-deck de mogelijkheid een persoonlijke aftermovie te maken met foto's en video's die van hen gemaakt werden op het festival. 

 

Een personal aftermovie voor uw event? Laat het ons weten!

Affectivity
onderdeel van LiveWall Group
Sint Josephstraat 133, 5017 GG
Tilburg
+31 (0) 13 7113708
Contactformulier
Je hebt niet alle velden ingevuld.
Je naam
Je telefoonnummer
Je e-mail
Wat is je vraag?
Verstuur
Bedankt, je vraag is verzonden